- kat synchronizacji - do ustawienia
- termostat - za wolno osiaga 90* - ale to raczej blizej zimy
Obie te rzeczy będą poprawione przy pierwszej serwisówce samochodu. Oczywiscie po akcji wykonam powtornie logi abyscie mogli podejrzec roznice.
Po za tym - zdrowe BJB
Jesli ktos ma jakies pytania lub uwagi zapraszam do dyskusji.
Pozdrawiam serdecznie
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Zwracam twoją uwage na log dynamiczny - 001 wartosci w pozycji 4... podczas proby drogowej temperatura spadała... nie powinno to miec miejsca.
Pozniej samochód pracował na biegu jałowym (wykonywałem logi statyczne) - i widac jak temperatura doszła do "ksiazkowej" -widac to w 001 poz.4 i 007.4 statycznych.
Pozdrawiam
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Faktycznie u mnie podczas jazdy '029 Oil Temperature max 82.8 oraz w '005 Coolant Temperature (G62) max 81.9, a z tego co rozumiem powinno być 90C.
[ Dodano: Pon 02 Kwi, 12 13:57 ]
Uogólniając termostat przycina mnie o 10C, co latem nie jest jakąś tragedią, ale zimą już pewnie ma jakieś znaczenie. Temperatura oliwy po rozgrzaniu to max ok 80C "książkowo" z tego co rozumiem?
Powiem Ci szczerze ze nie wiem jaka powinna byc "ksiązkowa" temepratura oleju.... pewnie zalezy od stylu jazdy, rodzaju oleju, sprawnosci termostatu, jakosci płynu chlodzenia etc etc.
Dla mnie wazna jest temp. płynu i paliwa aby nie przekraczala 95*.
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz